هوارادارن رامین بیباک. شادمهر و سامان جلیلی

هوارادارن رامین بیباک. شادمهر و سامان جلیلی
دیگه قیدمو بزن
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوارادارن رامین بیباک. شادمهر و سامان جلیلی و آدرس 3real-friend.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عکس سامان جلیلی آهنگ فرصت زندگی 200x300 متن آهنگ فرصت زندگی   سامان جلیلی

فرصتِ زندگی داری ، بخاطرم خطرنکن/ به پای این شکسته دل،جوونیتُ هدر نکن

حیفِ بمونی با غمِ /عشقِ منِ بی خانمان

به شعله ها نگاه بکن /منم یه شمع نیمه جون

میشناسمت ای خوبِ من/ وابسته ای مثله خودم!

من نمیخوام درگیره این / دردی بشی که من شدم

همینقدُ بهت بگم / خسته و وامونده شدم

تقدیره بی وفا میگه / مهمونِ ناخونده شدم

اینکه بهت میگم برو / خیال نکن که راحتِ

بدون که بعدِ رفتنت ! / دلم فکرِ شکایتِ

نگاهِ بی تفاوتم / ترسیه از، برگشتنت

خواستم که بیفته از سرت / عادتِ دلتنگ شدنت

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

دانلود آهنگ فرصت زندگی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:تکست اهنگ فرصت زندگی از سامان جلیلی, ] [ 1:27 ] [ عماد ]

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ هواداران رامین بیباک و شادمهر و سامان جلیلی خوش امدین
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 75973
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 2